Consumer Law Ready – žinios apie vartotojų teises smulkiam verslui (2018-2022)

Dalintis:

Consumer Law Ready logotipas

Kiekvienas verslininkas, parduodantis prekes ar paslaugas, privalo užtikrinti vartotojų teises, kurias įtvirtino Europos Sąjungos teisės aktai. Nesilaikant reikalavimų gresia teisminiai ginčai, nemažos baudos ir prarasti klientai. Kaip to išvengti, jei informacijos daug ir nėra laiko ją studijuoti? Europos Komisija parengė mokymus Consumer Law Ready, kurioje smulkaus ir vidutinio verslo atstovams koncentruotai pateikiama būtina informacija, po to betarpiškai, prie kavos puodelio diskutuojama, nagrinėjamos realios situacijos.

Aptariamos temos:

  • ikisutartinės informacijos reikalavimai;
  • prekių grąžinimas;
  • teisinės garantijos;
  • nesąžininga komercinė veikla;
  • pardavėjų ir pirkėjų ginčų sprendimo būdai.

Lietuvoje projektą įgyvendina Vartotojų aljansas.

Kviečiame susipažinti su mokymų medžiaga:

Ikisutartinės informacijos reikalavimai https://youtu.be/oYeEOr-4AGo/

Prekių grąžinimas https://www.youtube.com/watch?v=2J3hWZYd4ZY/

Teisinės garantijos https://www.youtube.com/watch?v=Zu19v4eAZdY&t=13s/

Nesąžininga komercinė veikla https://www.youtube.com/watch?v=Nvc3mijtAtg/

Neteisminis ginčų sprendimas https://www.youtube.com/watch?v=8w-gW07OIVs&t=5s/