Kaip elgtis, jei dėl karantino atšaukė renginį ar kelionę, į kurią jau turėjote bilietą

Dalintis:

Dėl koronaviruso Lietuvoje paskelbus karantiną, nemažai vartotojų patiria nepatogumų dėl atšauktų renginių ir kelionių.

Kaip elgtis? Pirmiausia vartotojams derėtų sekti renginių organizatorių, bilietų platintojų, kelionių organizatorių, oro vežėjų bei apgyvendinimo paslaugų teikėjų viešai skelbiamą informaciją apie atšaukiamas arba atidedamas paslaugas bei pinigų grąžinimą.

Kadangi situacija yra neįprasta tiek vartotojams, tiek paslaugų teikėjams, vartotojams patariama ieškoti kompromiso su paslaugų teikėju, įvertinti savo galimybes dalyvauti renginyje ar vykti į kelionę vėliau, keisti kelionės kryptį, jei paslaugų teikėjas numato tokią galimybę, ar priimti  kitokį kompensacijos pasiūlymą.

Jei paslaugos teikėjas veikia ne Lietuvoje, o kitoje ES valstybėje, Norvegijoje, Islandijoje ar Jungtinėje Karalystėje, nepavykus rasti bendro sprendimo, nemokamos pagalbos vartotojas gali kreiptis į Europos vartotojų centrą Lietuvoje (www.ecc.lt, tel. (8 5) 265 03 68, el. p. info@ecc.lt).

Jeigu paslaugos teikėjas veikia Lietuvoje, nepavykus išspręsti kilusio ginčo vartotojas turi teisę kreiptis į VVTAT. Šiuo atveju reikia pateikti prašymą, kreipimosi į paslaugos teikėją kopiją, paslaugos teikėjo atsakymo kopiją, bilietų ar sutarties kopijas bei pinigų sumokėjimą už paslaugas patvirtinančio dokumento kopiją el. paštu tarnyba@vvtat.lt arba raštu adresu Vilniaus g. 25, Vilnius.

Svarbu!!! Lietuvos Respublikos Vyriausybei paskelbus ekstremalią padėtį dėl koronaviruso grėsmės, laikinai stabdomas asmenų aptarnavimas Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos patalpose.

Konsultacijos teikiamos tel.: 8 659 37 569, 8 659 63 543, 8 659 93 678 arba 8 659 71 837 (dėl skrydžių).